سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ویزای سرمایه گذاری استرالیا

ویزای سرمایه گذاری استرالیا

استرالیا بخاطر داشتن موقعیت جفرافیایی عالی ،رشد اقتصادی،پیشرفت در صنایع مختلف و روابط اقتصادی قوی با دیگر کشورهای پیشرفته جهان در دهه های اخیر، باعث شده است افراد زیادی مشتاق گرفتن ویزای سرمایه گذاری استرالیا باشند.

یکی از سیاست های استرالیا برای جذکشور ب سرمایه گذار خارجی و کمک به رشد اقتصادی؛وضع قوانین خاص و ویژه برای سرمایه گذاران است.

بطوریکه گرفتن ویزای سرمایه گذاری استرالیا بهترین و آسانترین روش برای گرفتن اقامت استرالیا شده است.

انواع مختلف ویزای سرمایه گذاری استرالیا

ویزای 132 استرالیا برای اقامت دائم
ویزای 188 استرالیا برای اقامت 4 ساله
ویزای 888 استرالیا برای اقامت دائم

یکی از بهترین روش های سرمایه گذاری و کارآفرینی در استرالیا گرفتن ویزای 188استرالیا است.اگر قصد گرفتن این نوع از ویزای سرمایه گذاری استرالیا را دارید،باید حداقل 200هزار دلار در این کشور سرمایه گذاری کنید.

توجه داشته باشید که سابقه کارفرما بودن در کشورتان،میزان سن، تمکن مالی و گردش مالی تاثیر زیادی در گرفتن این ویزا دارد.

شما این امکان را دارید بعد از گذشت 4سال از گرفتن ویزای 188استرالیا و شروع فعالیت کاری ،و مهیا شدن شرایط مناسب اقدام به گرفتن ویزای 888استرالیا کنید.و به آسانی اقامت دائم بگیرید.

اگر قصد دارید به طور مستقیم اقامت دائم استرالیا را بگیرید.باید اقدام به گرفتن ویزای 132 کنید.البته شرط گرفتن این ویزا سرمایه گذاری 1/5میلیون دلاری در استرالیا است.

شرایط ویزای 188 استرالیا
سن: یکی از شرایط گرفتن ویزای 188 استرالیا اینست که سن شما زیر 55سال باشد.لازم به ذکر است بعضی از استان های استرالیا از این قانون مستثنی هستند.و سن برای آن ها ملاک نیست.

دارایی: کمترین دارایی شما برای گرفتن این ویزا باید دست کم800هزار دلار استرالیا باشد.و بتوان این دارایی را نهایت تا 2سال به این کشور انتقال داد.

برای ویزای سرمایه گذاری معمولی 2.25 میلیون دلار استرالیا (در دو سال از پنج سال اخیر) است. برای ویزای سرمایه گذاری ویژه نیز باید حداقل دارایی شما 5 میلیون دلار استرالیا باشد.

مقدار مبلغ برای سرمایه گذاری معمولی 2/25میلیون دلار استرالیا است.و برای سرمایه گذاری ویژه حداقل 5میلیون دلار استرالیا است.

امتیازبندی: برای گرفتن ویزای کارآفرینی یا همان188باید دست کم 65 امتیاز کسب کنید.در بعضی شرایط گرفتن ویزای 188با کسب امتیاز کمتر هم امکانپذیر است.

داشتن مدرک IELTS 5شانس شما را برای گرفتن ویزای سرمایه گذاری استرالیا بیشتر میکند.

برای گرفتن ویزای سرمایه گذاری ویژه، گرفتن امتیاز بالا مهم نیست. و اگر مدرک زبان هم نداشتید، بعد از رفتن به کشور استرالیا با پرداخت هزینه به دولت این کشور برای شما 510ساعت کلاس زبان برگزار میکند.

میزان گردش سرمایه: یکی دیگر از شرایط گرفتن ویزای سرمایه گذاری استرالیا اینست که گردش مالی شما باید دست کم 500هزار دلار استرالیا،در 2سال از چهار سال اخیر باشد.

ویزای نوآوری تجاری

این نوع ویزا زیر شاخه ویزای 188استرالیا است.و مختص کسانی است که با توجه به مهارتی که دارند میخواهند یک تجارت جدید در استرالیا شروع کنند، یا آن را اداره کنند.

 

باید اول توسط منطقه یا استانی از استرالیا اسپانسر شوند. و باید دست کم 65 امتیاز با توجه به جدول امتیاز بندی برای گرفتن ویزای استرالیا دریافت کنند.

ویزای 888 استرالیا

ویزای 888سرمایه گذاری استرالیا برای اقامت دائم است .که اخیرا جزء ویزا های استرالیا شده تا کسانی که از روش ویزای 188اقامت موقت استرالیا را دارند،از طریق این ویزا اقامت دائم استرالیا را بگیرند.به نوعی میتوان گفت این ویزا کامل کننده ویزای 188استرالیا است.

 

تحصیل در استرالیا