سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ویزای کار اسپانیا

شرایط اخذ ویزای کار اسپانیا

برای گرفتن  ویزای کار اسپانیا  اول شما باید کارفرمایی را پیدا کنید که توانایی فرستادن دعوتنامه و اسپانسر شدن را داشته باشد. و قبل از ارسال دعوتنامه برای شما، باید آگهی شغل خود را در اسپانیا به مدت 3ماه در روزنامه منتشر کند.

اگر بعد از این مدت نیروی واجد شرایطی پیدا نشد،باید مجدد آگهی خود را به مدت 3ماه دیگر در اتحادیه اروپا چاپ کند و در صورت پیدا نشدن نیروی مورد نیاز آن موقع میتواند اقدام به گرفتن نیروی خارجی کند.و بعد از گرفتن دعوتنامه میتوانید آن را به سفارت اسپانیا در کشور خود ببرید و اقدام به گرفتن ویزای کار اسپانیا کنید.

لازمه تسلط به زبان اسپانیایی برای ویزا کار

این بسته به دعوتنامه کاری است که برای شما ارسال میشود.اگر شغلی که دعوتنامه آن را برای شما فرستاده اند نیاز به تسلط زبان اسپانیایی باشد،شما باید حتما به این زبان مسلط باشید.در غیر اینصورت شما نمیتوانید این ویزای کار اسپانیا  را بگیرید.

شغل های که با کمبود نیرو کار مواجع هستند

کشور زیبایی اسپانیا با داشتن جاذبه های گردشگری ،آب و هوایی خوب،آثار تاریخی و بنادر توریستی توانسته است فرصت های شغلی خوبی فراهم کند.

مشاغلی که نیاز به نیروی کار دارند شامل مهندسی مکانیک،کشتیرانی مهندسی برق،مهندسی کشتی،مهندسی نیروی دریایی،پرستاری،itحسابداری است.

فواید اخذ ویزای کار اسپانیا

فرصت کار و اقامت در اسپانیا
آوردن همسر وفرزندان با خود به اسپانیا
شاغل شدن همسر بدون گرفتن اجازه کار در اسپانیا
گرفتن اقامت اروپا بعد از 3سال تمدید ویزای کار

شرایط تمدید ویزای کار اسپانیا

داشتن اسپانسر در زمان تمدید
مرتکب جرم کیفری نشدن
بعداز گرفتن اقامت دائم، با داشتن شرایط لازم می‌توانید پاسپورت (تابعیت) اسپانیایی بگیرید.

میزان حقوق و دستمزد در اسپانیا

داوطلبین بعد از مطلع شدن از شرایط گرفتن ویزای کار اسپانیا این سوال فکرشان را مشغول میکند که آیا مقدار حقوق ماهیانه اسپانیا با مخارج زند گی یکسان است؟

باید بگوییم این بستگی به شغل و محل زندگی شما دارد.بطور متوسط مقدار حقوق و دستمزد در اسپانیا 1/344یورو است.توجه داشته باشید در بعضی شغل ها این مقدار حقوق بالا و پایین است.

نحوه کاریابی در اسپانیا

برای پیدا کردن کار در اسپانیا شما میتوانید بصورت تلفنی و آنلاین با کارفرما ها و شرکت ها مصاحبه کنید و یا میتوانید بصورت حضوری به اسپانیا رفته و با کارفرما ها حضوری مصاحبه کنید.البته این مصاحبه برای افرادی که خارج از اتحادیه اروپا هستند متفاوت است.

یعنی برای این کار باید اول بصورت آنلاین با شرکت و یا کارفرمایی مصاحبه کرده و در صورت گرفتن پیشنهاد شغلی اقدام به گرفتن ویزای کار اسپانیا کنند. و یا اینکه از طریق موسسات شغلی به دنبال کار باشند.

شرایط کارفرما برای ارسال دعوتنامه

فقط شرکت ها و کارفرما های میتوانند برای افراد خارجی دعوتنامه بفرستند که از قبل در خواست استخدام نیروی خارجی را به اداره مهاجرت اسپانیا ارائه کرده باشند.و شرکت و کارفرما باید دارای توانایی مالی مناسبی باشند تا بتوانن به عنوان اسپانسیر از شما دعوت کنند.

مدارک لازم برای گرفتن ویزای کار اسپانیا

کامل کردن فرم درخواست ویزا
ارائه دعوتنامه شغلی
ارائه مدارک شناسایی
عکس ویزایی
ارائه مدرک تسلط به زبان اسپانیایی
نداشتن سوء سابقه کیفری
بیمه نامه معتبر
تمکن مالی

 

تحصیل در اسپانیا

اقامت اروپا

ویزای شینگن