سفارش تبلیغ
صبا ویژن

هزینه های تحصیل در نیوزیلند

هزینه های تحصیل در نیوزیلند

هزینه های اولیه

اگر بیش از یک سال در نیوزلند تحصیل می کنید ، به عنوان بخشی از درخواست ویزای دانشجویی ، باید ثابت کنید که حداقل 15000 دلار پول برای حمایت از خود برای اولین سال داشته باشید.

با این وجود ، بسته به سبک زندگی ، محل زندگی و عادت های هزینه ای ، ممکن است به شما بیش از این نیاز داشته باشد – برای مثال ، دانشگاه اوکلند دانشجویان را برای بودجه 20 تا 25 هزار دلار – 25000 دلار توصیه می کند ، یعنی حدود 13،500-16.900 دلار آمریکا.

پایتخت ولینگتون و بزرگترین شهر کشور اوکلند احتمالاً گرانترین شهرها برای هزینه های زندگی در نیوزلند هستند ، با دانشگاه اوکلند هزینه های هفتگی زیر را تخمین زده اند:

23 دلارNZ{15}دلار آمریکا برای خدمات شهری

8 دلار NZ (5 دلار آمریکا) برای اینترنت

NZ 10 دلار ($ 6.75 US) برای یک برنامه تلفن همراه

8 دلار NZ (5 دلار آمریکا) برای بیمه

120 دلار NZ (80 دلار آمریکا) برای غذا

35 دلار NZ (24 دلار پوند) برای حمل و نقل

55 دلار NZ (37 دلار پوند) برای سرگرمی

سایر هزینه های تحصیل در نیوزیلند شامل بیمه درمانی اجباری است که شما باید قبل از شروع مطالعات خود را بیمه کنید . این هزینه بین 200 تا 700 دلار NZ (135-470 دلار آمریکا) در سال هزینه خواهد شد.

 

تحصیل در ترکیه

 

 

هزینه مراجعه به پزشک حدود 45 دلار برای هر کشور (30 دلار پوند) هزینه خواهد داشت. در ضمن تحصیل در نیوزیلند ، برای دوره خود هر سال نیز حدود 500 دلار پول (340 دلار آمریکا) برای کتاب و لوازم التحریر نیاز دارید.

در باب هزینه های تحصیل در نیوزیلند از نظر شیوه زندگی و سرگرمی ، می توانید فیلمی را در سینما با قیمت 15 دلار NZ (10 دلار پوند) تماشا کنید ، یک عضویت ماهیانه در سالن بدنسازی با 60 دلار برای هر کشور 60 دلار (40 دلار پوند) داشته باشید و از نوشیدنی تازه و نوشیدنی در نوار با قیمت 10 دلار NZ لذت ببرید ( 75 6.75 دلار آمریکا).

محل اقامت

بیشتر دانشگاههای نیوزلند برای دانشجویان خود اقامتگاههای ارائه می دهند ، این متواند هزینه های تحصیل در نیوزیلند شما را کاهش دهد .و این می تواند یک گزینه بسیار مقرون به صرفه در حدود 270 دلار آمریکا (180 دلار پوند) در هفته باشد.

هزینه اقامت خصوصی گران تر خواهد بود ، زیرا یک آپارتمان سه خوابه در مرکز شهر با هزینه حدود 3،276 دلار در هر ماه در اوکلند و 1،520 دلار برای NZ (1 20 200 دلار) در شهر Dunedin است.

بودجه برای تحصیل در نیوزیلند

از نظر بودجه ، می توانید در طول تحصیل به دنبال شغل پاره وقت برای حمایت از خود باشید (با این وجود توصیه نمی شود برای تأمین هزینه های زندگی به این امر اعتماد کنید).

اگر حداقل دو سال در حال تحصیل هستید ، می توانید تا 20 ساعت در هفته (و تمام وقت در تعطیلات دانشگاه) به صورت پاره وقت کار کنید.

دولت طیف وسیعی از بورس های تحصیلی را برای دانشجویان بین المللی ارائه می دهد – این موارد را می توان از طریق این ابزار جستجو در وب سایت آموزش نیوزلند یافت.

همچنین می توانید وب سایت های رسمی دانشگاه های نیوزلند را که به آنها علاقه مند هستید ، بررسی کنید ، زیرا آنها ممکن است بورس های تحصیلی خود را ارائه دهند.

 

 

شرایط تحصیل در مجارستان