سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تحصیل پزشکی در گرجستان

تحصیل پزشکی در گرجستان

تحصیل پزشکی در گرجستان

در راستای افزایش تعداد دانشجویان خارجی ، تعداد دانشجویان خارجی لیسانس ، کارشناسی ارشد در مؤسسات آموزش عالی گرجستان نیز طی سالهای اخیر به طور پیوسته در حال افزایش است.

تحصیل پزشکی در گرجستان گرانترین و محبوب ترین رشته دانشگاهی است به طوری که 50 درصد دانشجویان خارجی در جورجیا مشغول به تحصیل پزشکی ، مراقبت های بهداشتی ، داروسازی و دندانپزشکی هستند.

برنامه های آموزش پزشکی گرجستان مبتنی بر استانداردهای مدرن اروپاست و با اصول بین المللی سازگار است.

مؤسسات دارای پرسنل دانشگاهی ماهر هستند و مطابق مقررات و توصیه های بین المللی آموزش پزشکی را ارائه می دهند.

این دانشکده آکادمیک توسط تیمی از اساتید مجرب ، که در ایالات متحده آمریکا و کشورهای اروپای غربی آموزش دیده اند ، هدایت می شود.

به دانشجویان فرصتی داده می شود تا در سطح ملی و بین المللی در دانشگاه های شریک و همچنین شرکت در برنامه های مبادله ، در سطح ملی و بین المللی آموزش ببینند .

دانشگاه ها با هدف درک نیازهای دانشجویان و حمایت از آنها در طی فرایند یادگیری خود با هدف موفقیت حرفه ای آنها امکان شرکت در کار تحقیقاتی در زمینه های مختلف و همایش های علمی-عملی برگزار شده را دارند.

دانشکده پزشکی هشت برنامه آموزشی معتبر را به زبان های گرجی ، روسی و انگلیسی ارائه می دهد: پزشکی ، دندانپزشکی ، داروسازی ، طب فیزیکی و توانبخشی. همچنین دوره های اضافی به زبان گرجی وجود دارد: رادیولوژی ، فیزیوتراپی ، پرستاری ، تکنسین دندانپزشکی ، توانبخشی پزشکی.

در زیر دوره های تدریس شده به زبان انگلیسی در دانشگاه های پزشکی گرجستان شرح داده شده است:

برنامه آموزشی پزشکی (MD)

تحصیل پزشکی در گرجستان در برنامه آموزشی پزشکی (MD) به زبان انگلیسی تدریس می شود و مدت زمان آن 6 سال است.

این کار با هدف توسعه پزشکان متخصص دلسوز ، صالح و با اعتماد به نفس از طریق رویکرد تدریس مبتنی بر نتیجه تضمین کیفیت بالای مراقبت های بهداشتی و تحقیقات پزشکی در زمینه های دانشگاهی ، داخل و خارج از کشور انجام شده است.

تأمین آموزش پزشکی ، عمدتاً در یک محیط عملی (که در آن کسب و سازماندهی دانش با کاربرد عملی صلاحیتهای کسب شده مطابقت دارد) ، براساس ارزشهای اخلاقی ، احترام به استقلال فردی و فرضیه مداخلات منطقی و کارآمد انجام میشود.

2 سال اول برنامه ها با تمرکز روی مطالعات بالینی برای 3-5 سال تمرکز زیادی دارند. در سال آخر ، یک دوره کارآموزی یک ساله در یک بیمارستان محلی انجام می شود و انجام امتحانات دولتی نیز لازم است.

پس از اتمام کلیه شرایط مورد نیاز در طی 6 سال ، دانشجویان تبدیل به دکترای پزشکی (MD) می شوند و دارای مدرک کارشناسی ارشد می شوند.

همه فارغ التحصیلان فرصت کافی برای به دست آوردن مشاغل عالی در جورجیا یا در بیمارستان و کشور مورد نظر خود در سراسر جهان خواهند داشت که این از مزایای تحصیل پزشکی در گرجستان است.

داندانپزشکی

تحصیل پزشکی در گرجستان در دوره دندانپزشکی 5 سال به طول می انجامد.

این برنامه با هدف مربیگری دندانپزشکان واجد شرایط ، که فعالیت های حرفه ای آنها به افزایش سطح خدمات دندانپزشکی ، جلوگیری از بیماری های دهان و دندان و بهبود سلامت کلی کمک خواهند کرد.

فارغ التحصیلان این برنامه دانش بنیادی در مورد داروهای بهداشت دهان و دندان (بالینی و علوم طبیعی) و دانش عمیق در مورد تخصص های دندانپزشکی دارند.

مهارت های اساسی دستی که فعالیت های پیشگیری کننده و درمانی را تضمین می کند. 2 سال اول عمدتاً به مطالعه قبل از بالینی متمرکز خواهد شد که در آن دانشجویان از اصول دندانپزشکی آگاه می شوند.

این دوره از 3-5 سال عمدتاً بر آموزش بالینی متمرکز خواهد بود. دوره با کارآموزی 6 ماهه به پایان می رسد و دانشجویان باید امتحانات دولتی را بگذرانند.

این دوره دانشجویان درک کاملی از کلیه زمینه های مربوط به مراحل قبل و بعد از کلینیک مربوط به دندانپزشکی خواهد داشت.

دانشجویان همچنین دارای مدرک کارشناسی ارشد می شود. دندانپزشکان تازه کار واجد شرایط فرصت خوبی برای یافتن کار در جورجیا یا ادامه تمرین خود در کشورهای دیگر خواهند داشت.

در چارچوب برنامه دندانپزشکی اتاقهایی برای مطالعات فانتوم و کلینیک دندانپزشکی دانشگاه فعالیت می کنند ، که دانش آموزان را قادر می سازد از اوایل مطالعه با بیماران ارتباط مستقیمی داشته باشند.

تدریس در دانشکده مطابق با استانداردهای بین المللی انجام می شود. دانشگاه تمام شرایط را برای به دست آوردن دانش کیفی و زندگی جالب دانشجویی فراهم می کند.