سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تحصیل پزشکی در ترکیه

تحصیل پزشکی در ترکیه

برنامه های پزشکی ، دندانپزشکی و داروسازی در دانشگاه های دولتی

در تحصیل پزشکی در ترکیه  برنامه ها در بین دانشجویان بین المللی بسیار مورد تقاضا است گرچه تعداد پذیرش ها بسیار محدود است. بنابراین شانس پذیرش بویژه در دانشگاه های برتر بسیار کم است.

به منظور بالا بردن شانس پذیرش در این برنامه ها ، توصیه می کنیم حداقل یک سال از آمادگی آزمون بین المللی دانشجویی را در ضمن بهبود مهارت های زبان ترکی دنبال کنید.

برنامه های بنیاد (پزشکی) ، دندانپزشک و داروسازی

در ترکیه دانشگاه های پزشکی خصوصی خوبی وجود دارند. تعداد فضاهای موجود برای دانشجویان بین المللی بالاتر از دانشگاه های دولتی است ، بنابراین شما شانس بهتری برای پذیرش دارید.

برای تحصیل پزشکی در ترکیه باید در دوره دبیرستان نمرات خوبی داشته باشید و بسته به دانشگاه آماده پرداخت بین 15 تا 25 هزار دلار باشید. زبان تدریس در برخی برنامه ها انگلیسی است ، برخی از آنها ترکی است.

ما می توانیم به شما در ارائه برنامه مناسب بر اساس اعتبار شما و یک برنامه موفق کمک کنیم.

سایر دانشگاههای بنیاد (خصوصی): ترکیه طی 15 سال گذشته دانشگاههای بنیاد خصوصی زیادی داشته است. این دانشگاها در حال حاضر حدود 80 دانشکده خصوصی دارد.

بیش از نیمی از آنها ، در استانبول مستقر هستند. مابقی در آنکارا ، ازمیر و دیگر شهرهای آناتولی مستقر هستند. قبرس شمالی همچنین حدود 8 دانشگاه خصوصی دارد که دانشجویان بین المللی زیادی در آن حضور دارند.

اگر استانداردهای پذیرش دانشگاه های برتر خصوصی را رعایت نکنید ، رقابت های کمتری وجود دارد که ما می توانیم برای پذیرش به شما کمک کنیم.

شهریه می تواند به اندازه 4000 دلار در سال باشد ، اما به طور متوسط ??8000 دلار است. زبان تدریس بیشتر انگلیسی است ، اما برخی از برنامه های متوسط ??ترکی نیز وجود دارد.

اگر قصد تحصیل و زندگی در ترکیه را دارید پیشنهاد میکنیم با مشاوران ما در موسسه حقوقی نوباوران تماس گرفته تا شما را در این امر یاری کنیم.

مراحل درخواست تحصیل پزشکی در ترکیه

مدارک لازم را برای پذیرش تحصیل پزشکی در ترکیه: اگر قصد ارسال درخواست را دارید ، بررسی شرایط مورد نیاز کشور (که معمولاً در وب سایت دانشگاه ذکر شده است) نیز مهم است تا اطمینان حاصل شود که صلاحیت هایی که برای آنها تحصیل می کنید برای پذیرش در دانشگاه انتخابی مناسب هستند.

اگر به طور همزمان متقاضی چندین رشته هستید ، این نکته را در نظر داشته باشید که برنامه ها و دانشگاه های مختلف ممکن است شرایط متفاوتی (مستندات ، آزمون ها و نمرات انگلیسی پذیرفته شده ، آزمون های پذیرش ، مصاحبه ها ، اوراق بهادار ، مقاله ها و غیره) برای متقاضیان داشته باشند.

اکثر آزمونهای شناخته شده انگلیسی (IELTS ، TOFEL و غیره) توسط همه دانشگاه های ترکیه پذیرفته می شوند. متقاضیان دکترا قبل از ارائه برنامه ، موظفند سرپرست مناسبی را پیدا کنند.

شما می توانید با یک برنامه واحد به چندین دانشگاه و برنامه ترکیه اقدام کنید. سیستم پذیرش شما را از طریق روند درخواست راهنمایی می کند و اگر دانشگاهی را که درخواست کرده اید بازخوردی به شما داده است ، از طریق ایمیل به شما اطلاع می دهد. حتما برنامه خود را نهایی کنید.

پس از نهایی کردن درخواست آنلاین خود ، برنامه آنلاین چاپ شده را با کپی های معتبر از مدارک مورد نیاز (گواهینامه های تحصیلات قبلی ، گواهی مهارت های انگلیسی و غیره) به دانشگاه انتخابی اول خود بفرستید.

لطفاً با دانشگاه تأیید کنید که چه مدارکی را می خواهید ارسال کنید. اطمینان حاصل کنید که مدارک قبل از مهلت پذیرش وارد می شوند.

اگر با موفقیت به تحصیل در دانشگاه منتخب خود رسیده باشید ، دانشگاه مدارک قبولی را صادر می کند.

 

 

 

تحصیل در ترکیه