سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پذیرش دانشگاه های نروژ

پذیرش دانشگاه های نروژ

برنامه و پذیرش

برنامه ها و پذیرش در آموزش عالی در نروژ توسط هر موسسه اداره می شود و مؤسسات مختلف ممکن است شرایط و مهلت های مختلفی داشته باشند.

در پذیرش دانشگاه های نروژ اطمینان حاصل کنید که کلیه اطلاعات لازم در مورد الزامات ، مستندات و مهلت های مربوط به برنامه ها و مؤسسات مختلف مطالعاتی را بدست آورده اید.

در زیر حداقل شرایط لازم برای قبولی در آموزش عالی نروژ را پیدا خواهید کرد.

مدرک تحصیلی دانشجویان:

تحصیلات لیسانس / کارشناسی ارشد

برای پذیرش دانشگاه های نروژ تکمیل آموزش متوسطه در سطح پیشرفته ، معادل گذراندن امتحان در پایان دوره راهنمایی نروژ ، اصلی ترین شرط اصلی ورود به دانشگاه ها و کالج های دانشگاه نروژی است که توسط آژانس نروژی تضمین کیفیت در آموزش تعیین شده است.

(NOKUT) برای دانشجویان برخی از کشورها حداقل یک سال تحصیلات تکمیلی در سطح دانشگاه نیز لازم است.

در پذیرش دانشگاه های نروژ برخی از برنامه های مطالعاتی شرایط پذیرش ویژه ای دارند که معمولاً مربوط به رشته های تخصصی یا رشته های تحصیلی از دوره متوسطه است.

متقاضیان برنامه های کارشناسی ارشد معمولاً مدرک کارشناسی / کارشناسی یا معادل حداقل مدت 3 سال دریافت کرده اند. این مدرک باید شامل دوره هایی برابر با حداقل 1/2 سال تحصیل تمام وقت در موضوع مرتبط با برنامه درخواست شده باشد.

شرایط زبان

در دوره هایی که زبان آموزش زبان انگلیسی است ، تمام متقاضیان باید انتظار داشته باشند که مهارتهای زبانی خود را مطابق با الزامات تعیین شده توسط مؤسسات ثبت کنند.

توجه داشته باشید که شرایط لازم از یک مؤسسه به مؤسسات ، و بعضی اوقات از برنامه تحصیل گرفته تا برنامه تحصیلی متفاوت است و ممکن است از طرف مؤسسات مختلف تست ها و نمرات مختلف انگلیسی لازم باشد.

برای دوره هایی که زبان آموزش نروژی است ، مهارت در زبان نروژی مهارت لازم است و باید مستند سازی شود.

نروژی را در خارج از نروژ بیاموزید

حتی اگر برنامه تحصیل شما به زبان انگلیسی تدریس شود ، دانش خاصی از زبان نروژی به شما در هر دو دانشگاهی ، بلکه از نظر اجتماعی نیز کمک خواهد کرد.

بیش از 140 موسسه در سراسر جهان دوره های نروژی را به دانشجویان خود ارائه می دهند.

در حال حاضر بین 5000 تا 6000 دانشگاهی جوان در سراسر جهان وجود دارند که در موسسات آموزش عالی در کشور خود تحصیل می کنند. شاید موسسه فعلی شما در این لیست قرار داشته باشد؟ این می تواند اولین قدم شما به سمت مطالعات بیشتر در نروژ باشد.

تبادل دانشجویان

همکاری های بین المللی برای مؤسسات نروژی بسیار مهم است و آنها تعداد زیادی توافق نامه مبادله با دانشگاه ها در سراسر جهان دارند.

این امر به دانشجویان بین المللی در تمام مقاطع تحصیلی (لیسانس ، کارشناسی ارشد و دکترا) اجازه می دهد تا در مدت 3 ماه ، 6 ماه یا یک سال به داخل نروژ بیایند و به همین ترتیب نروژی ها نیز به خارج از کشور بروند.

برنامه های کاربردی برای مطالعات ارزی در نروژ همیشه توسط موسسه خانه شما انجام می شود ، و شما باید برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد شرایط ، مهلت ها و چه گزینه هایی ممکن است برای مبادله به دفتر مسئول مبادله / روابط بین الملل در دانشگاه خود بپردازید.

لطفا توجه داشته باشید که موسسه نروژی به هیچ وجه در روند پذیرش شرکت نمی کند.

کلیه دوره های مبادله برای دانشجویان بین المللی در نروژ به زبان انگلیسی تدریس می شود. برخی از موسسات همچنین دوره های آموزش زبان نروژی را برای دانشجویان بین المللی ارز خود ارائه می دهند.